17-09-2021
Oferta pracy w Inspektoracie ZUS w Lubaniu na stanowisku ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji. Termin składania aplikacji: do 29 września 2021 r.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
- Niezbędne: wykształcenie średnie
- Mile widziane: wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo), minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów: dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 29.09.2021 r.
Dodatkowe informacje:
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu lub w formie zdalnej (w przypadku zaostrzenia przepisów bezpieczeństwa)
Miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Lubaniu, ul. Łokietka 13
59-800 Lubań
Więcej informacji